Tayin
Teşekkürler, peki ya dem ile yönetildiği için kurt propagandalari var mı?
Doğuda hiç bir şey bildiğin gibi değil. özellikle diyarbakır mükemmel bir şehir. Ayrıca doğunun çoğu yerinde sempatizan yok. Diyarbakırda bunu biraz hissedebilirsin belki fakat, diğer şehirlerde sempatizanlık yok. Aksine insanlarını tanıdığın için son derece memnun kalacaksın.