Arkadaşlar üründe 12 taksit oluyor ondan alacağım. Valorant, cs2, ets2, assetto corsa oynarım. Yazılım işleri vb. de yapacağım zaten ondan dolayı notebook alıyorum. Sizce nasıldır, alınır mı?