İnsanları cana yakındır, yadırgamaz veya tanımadıklarına garip garip bakmazlar. Ben en son erzuruma gitmiştim, insanının bakışı bile küfür gibiydi. Yani ezici çoğunluğu benim için öyleydi. Ki saçma sapan absürt hareketleri olan biri değilim ama insanı, yabancıyı hemen tanıyor ve yabancıya karşı çok sıcak kanlı değiller açıkçası. O bakışlar Mardin'de yok. Gezmek için birçok turistik yeri mevcut. Kalacak yer bulmak oldukça kolay ve birçok farklı yemeği de orada tadabilirsiniz. Üstteki arkadaşın dediği gibi tedarik edemeyeceginiz de hiçbir sey yok orada.

Mardinliyim bu arada.