Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gezmek için mi soruyorsunuz, yoksa tayin vb. kalıcı olarak yerleşmek için mi?
Tayin
Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mardinde müslüman nüfusu çok az. İnsan olarak doğunun insanı her zaman çok iyidir.
Eski mardin ve yeni mardin diye ikiye ayırabilirsin. Eski mardin çok pahalı ve turistik bir yerdir. Yeni mardin ise bildiğin tipik çok ileri olmayan bir şehir. İmkanlar için alternatifin kısıtlı fakat hemen hemen her şeyi bulabilirsin. En yakın büyük şehir Diyarbakırdır. Kültür seyahatleri için çok iyi bir yerdir. Süryani kliseleri falan filan turistik anlamla seni tatmin eder.
Teşekkürler, peki ya dem ile yönetildiği için kurt propagandalari var mı?