Merhabalar,
Uzun süredir stabil çalışan sunucumda şu anda Esxi arayüzü ara ara kendini kapatıyor ve 30+ vm power off konumuna geliyor. Hetzner'den aldığım bilgiye göre genel bir sorun yok bunun kaynağını nasıl bulabilirim?
Merhaba donanımsal bir sorundan kaynaklı yaşanıyor olabilir fakat detaylıca birşey söylemek için logları incelemek gerekebilir.