Merhaba. Az önce bir konu gördüm, 10 senelik üye birlerini dolandırmış, ardından hesabım çalındı diye konu açmış.
Konuyu okuyunca aynı şey başıma gelse ne olur diye düşündüm. Konuyla ilgili 2 tane sorum var

1: Sürekli kod girmeye üşendiğim için "Çift faktörlü doğrulama" özelliğini kullanmıyordum. Kullanmadığım için hesabımın çalınma ihtimali var mı?
2: "Çift faktörlü doğrulama" özelliğini kullansam %100 garanti olur mu, ilaveten önerebileceğiniz başka bir güvenlik tedbiri var mı?