smmfast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Program hatasından değil hocam bazen program kurulumlarında zorluk çıkartıyor, 10 yıldır windows kullanıyorum arayüzünden kusucam. Artık bir değişiklik iyidir macbook hem taşınabilir olmasından hemde sessiz ve stabil çalışması için almak istiyorum.
Tamam, ben de 26 senedir kullanıyorum.
Dediğim gibi, program hataları olabilir.
Bende çok sıkıntı olmuyor, ama Mac kullanın tabii.