Windowsda 1-2 tane dışında hata görmüyorum.
Program hatası olmasın sizin ?
Ama Mac ekranı inanılmaz kaliteli, iyi kullanmalar!
Ve sessiz*!
Kısayollarına çalışırsınız.
Program hatasından değil hocam bazen program kurulumlarında zorluk çıkartıyor, 10 yıldır windows kullanıyorum arayüzünden kusucam. Artık bir değişiklik iyidir macbook hem taşınabilir olmasından hemde sessiz ve stabil çalışması için almak istiyorum.