smmfast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle windowsdan bıktığımı gerek arayüzünden gerek hatalarından artık bunaldığımı söylemek istiyorum.
macbook air m1 modelini almak istiyorum. Temel-orta düzey edit yapmayı - Gündelik işlerimi yapmayı ve ufak tasarımlar yapmayı planlıyorum.
Sizce ihtiyaçlarımı karşılar mı ?


Windows’da 1-2 tane dışında hata görmüyorum.
Program hatası olmasın sizin ?

Ama Mac ekranı inanılmaz kaliteli, iyi kullanmalar!
Ve sessiz*!

Kısayollarına çalışırsınız.