Alınır. Ama M2 Air 15" almanı tavsiye ederim. İkisini de kullandım. Şu an M2 Air kullanıyorum. Ekranı büyük olduğu için daha rahat ve tabii ki daha hızlı.
Maalesef ayırabileceğim max bütce 30.000₺ daha üstüne çıkamam komple apple ekosistemine giriş yapacağım için telefonda değiştiricem.