eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet genel manada Apple ekosistemi içerisinde değilseniz biraz uğraştırıcıdır. Mac cihazınız olsaydı fotoğrafları tam kalitede bir kaç dakikada bir klasöre aktarabilirdiniz.
Yani diyorki herşeyde benim ürünlerimi kullanacaksın başka çare yok diyor. Bende kendimi her konuda birşeye zorlanmış hissettiğimde hemen uzaklaşırım. Severek kullandığım telefonumu malesef bu tür olaylardan dolayı değiştirip farklı markaları deneyeceğim. Telefonun parasınıda yeni bir bilgisayar ve yeni bir telefon alabilirim galiba hatasız bir şekilde duruyor pil yüzdesi %88 sanırım 50 60k eder galiba.