CelbereUS07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılbaşında sonra telefonum tüm hatlar ile çalışabilir durumda olacak (6k ücretli pasaport kayıtlıydı). Hemen satıp xiaomi veya benzeri bir telefon alıp kullanacağım.
Xiaomi sakın alma tavsiyem samsung,google,one plus