Adamlar bilerek telefon eskitiyoruz batarya tüketiyoruz diye itiraf yaptılar ona rağmen kullanımı arttı, hakediyorsunuz 2 sene kullandım özgürlüğü bu kadar kısıtlayan kendine bu kadar bağımlı bırakan bir marka görmedim köle muamelesi adeta.
Yılbaşında sonra telefonum tüm hatlar ile çalışabilir durumda olacak (6k ücretli pasaport kayıtlıydı). Hemen satıp xiaomi veya benzeri bir telefon alıp kullanacağım.