Adamlar bilerek telefon eskitiyoruz batarya tüketiyoruz diye itiraf yaptılar ona rağmen kullanımı arttı, hakediyorsunuz 2 sene kullandım özgürlüğü bu kadar kısıtlayan kendine bu kadar bağımlı bırakan bir marka görmedim köle muamelesi adeta.