Emin olun ona pm bile iletmedim bana sözlü veya yazılı eğitim de vermedi. Sadece ilham alıyorum o abiden hepsi bu bence çok yoğun veya illa vardır bir bildiği bu nedenle birşeyleri başarıp ona yazmak istiyorum ben 🙂 Onun izinden devam ediyorum mücadeleye 🙏
Doğru kişiden ilham alıyorsunuz tam yol ileri devam edin sizede bol kazançlar dilerim