@ByHicKimse; hocam öyledir çok iyi bir insandır mobil oyun ve mobil app için yani admob için kapını çalıcam dedi hala ses yok

Bakalım ne zaman kapımız çalınıcak? Bekliyoruz
Emin olun ona pm bile iletmedim bana sözlü veya yazılı eğitim de vermedi. Sadece ilham alıyorum o abiden hepsi bu bence çok yoğun veya illa vardır bir bildiği bu nedenle birşeyleri başarıp ona yazmak istiyorum ben 🙂 Onun izinden devam ediyorum mücadeleye 🙏