vefali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, ben 20 gün öncesi kaput, ön ve arka far ile bagaja ppf, komple araca seramik kaplama ve cam filmi yaptırdım 30 bin. Adam 10 yıl garanti verdi. Konum Tekirdağ'da.
MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firmanın 10 yıllık tecrübesi geçmişi olmayıp 10 yıl granti vermeleri manidar oluyor fiyat olarak yorum yapmak gerekirse abartı
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam açık konuşayım ön kaput tampon far harici hiç gerek yok. maksat taştan korusun, vurdummu yada sağlam bi sürtmede ppf filan hikaye, maksat biraz olsun korumaya almak, aman fırçayla yıkadılar çizildi etti fetişin yoksa gereksiz. çok fazla detail yapan öküz gibi özenen arabasına bi arkadaşım vardı hergün yıkar ederdi kimsayallarla 5 sene sonunda yanında hiç bişey kullanmamış dümdüz fırçalı yıkanmış araba bile daha tok duruyordu. satarken bi pasta cila demirtozu temizliği seramik at bişey kullanmayan araba ilk gün ki gibi olmazsa ooo iyi binmişin iyi saklamışın diyalogu geçmezse gel tekrar konuşalım.
DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyat fazla. İstanbul'daysanız çok yakın arkadaşım yapıyor yarı fiyatına en kaliteli ppf kaplamayı yapar bütün araca.
Arkadaşlar çok teşekkür ederim.

Hanım bir kaç ay önce aracın sağ arka kapıyı sürttüğü için uzunluğu el büyüklüğünde çizgiler şeklinde çizik de mevcut. Kedilerden dolayı da bayağı bir çizik oluştu, işin aslı onlar da canımı sıkıyor. Aslında PPF aklımda hiç yoktu, arka kapıyı düzeltip boya yerine komple kaplama yapalım diye öneride bulundular.
İlk tercihim İstanbul'da yaptırmak ama yakında küçük oğlanı sünnet ettireceğim Bodrum dışına çıkabilmem çok mümkün gözükmüyor.

Çok arada kaldım. Tabi bir de kedi faktörü var, kaplamayı yırtabilirler mi bilmiyorum.