Bulabilirsiniz.
Çok kolay hemde her saniyi bölgesinde arıyorlar
Kesinlikle MOTOR işine giriniz araç motoru
Kaporta boya işinize girmeyiniz.
Motor düşünüyorum hocam bende
Tamir işi 10 yaşlarda filan olsa olurdu ama yaşınız askerlik veya askerlik sonrası ise
Bazı laflar sözler zoruna gidebilir
haklısınız katılıyorum hocam
elettirik ve motor tavsiyemdir ama en çok elettiriği tavsiye ederim.
meslek lisesindeki arakaşlarımın çoğu araba elettiriğinde çalışıyor iyi bir usta olursan mersedese bile gidebilirsin.
elektriği pek sevmiyorum hocam aracın motor kısmı daha cazip geliyor bana bu yolda iyi işler yapabiliceğimi düşünüyorum Allah'ın izni ile
Hiç bir şey için geç değildir. 1 ayda teferruatları öğrenir, 1 yılda az çok kendin yapmaya başlarsın. Usta olmak için yolun uzun o kadar.
Sıfır bilgi ile sanayiye girdim, 1.5 yıl tam anlamı ile sıfır bilgiden iyi noktaya geldim ve kendi iş yerimi açtım. İstek, ilgi, merak ve direnme olsun.
teşekkürler hocam