DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saydamlaştırılabilir, ben ince detayları değilde sistematik olarak sormuştum hocam teşekkür ederim
DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 5 dakikada yaptım zaten, sorumu tam anlamamışsınız burdaki konu sadece iletişim formu, yinede teşekkür ederim, textlerin yavaş yada hızlı olması tercih meselesi.
Valla herhalde kimse ne demek istediğinizi anlamıyor. Bende arkadaşta yorum yapmış ama sürekli bir itiraz halindesiniz. Neyse başarılar diliyorum.