Merhabalar, isveçten bir tanıdığıma para göndermem gerekiyor ancak alıcı ne yazık ki kripto kullanamıyor.
Western Union ile 10.000₺ gönderirken 750₺ komisyon istiyor, içimden hiç gelmedi açıkcası...