Yazılar bence biraz daha hızlı akabilir. Çok uzun cümleler değil ve bu şekilde çok uzun süre kalıyor. Onun dışında iletişime tıklayınca açılan form gereksiz büyük geldi bana. Birde beyaz olması nedeniyle çok çiğ kalıyor.