Kenzo36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Kars'lıyım acemilik Sivas Usta Şırnakta Yaptım ama Ankara 'da yaşıyordum. Askerlik şubesi kurayla çıkıyor bizzat arkadaşımın kız kardeşi çekti. ben öyle gördüm gerisini bilmiyorum.
Şırnak diyince niyeyse insanın bir tırsası geliyor 🫣