Ben Kars'lıyım acemilik Sivas Usta Şırnakta Yaptım ama Ankara 'da yaşıyordum. Askerlik şubesi kurayla çıkıyor bizzat arkadaşımın kız kardeşi çekti. ben öyle gördüm gerisini bilmiyorum.