Şimdiden hayırlı teskereler hocam
Bu askercell alma olayı nedir acaba
Teşekkürler
Mümkün olduğu kadar şafak yasan arkadaşlarından uzak dur

telefon çokta umrunda olmasın 6 ay hiçbirşey bence ayak uydur ne denirse kurallar çerçevesinde yap. izmatirse topla , eğitimlere önem ver. Usta birliğinde çok işe yarıyor. 55 kişi içerisinde sadece ben çift adımda ileri gidilmeyeceğini öğrenmişim ve depo , silahlık gibi işlerde gçirdim ayrıca çavuş oldum kebaptı. Yemeklerini beğenmyecebilirsin yerine göre kantine çok uğrarsın gibime geliyor. olabildiğince uyku düzenine önem ver. Ama ne kadar versende uykusuz kalacaksın.
Acemilikte uyanık çakallar olacak, hapcısı, eroyincisi kendini çiletlemek isteyeni, bilmem nesi elinden geldiğince uyanık ol. Çok samimi olma herkesle usta birliğinde asıl askerliği arkadaşlığı yaşarsın acemiliği salla...
Teşekkürler hocam
Hemen hemen her şey veriliyor fakat sen yinede fazladan boxer ve atlet götür. Jileti başlık değişebilen türden al yanına da 3,5 başlık al sakalları çok sık biri değilsen zaten bu seni tüm başlıklarla 6 ay götürecektir.
Teşekkürler.
Antalya... bol mıntıkalı ve bol içtimalı biryer . Usta birlikleri genelde , kilis şanlıurfa gaziantep şırnak antalya kıbrıs izmir edirne oluyor bilginde olsun.
Doğudaki adamı doğuya vermez diyor bizim buradakiler