Mümkün olduğu kadar şafak yasan arkadaşlarından uzak dur telefon çokta umrunda olmasın 6 ay hiçbirşey bence ayak uydur ne denirse kurallar çerçevesinde yap. izmatirse topla , eğitimlere önem ver. Usta birliğinde çok işe yarıyor. 55 kişi içerisinde sadece ben çift adımda ileri gidilmeyeceğini öğrenmişim ve depo , silahlık gibi işlerde gçirdim ayrıca çavuş oldum kebaptı. Yemeklerini beğenmyecebilirsin yerine göre kantine çok uğrarsın gibime geliyor. olabildiğince uyku düzenine önem ver. Ama ne kadar versende uykusuz kalacaksın. Acemilikte uyanık çakallar olacak, hapcısı, eroyincisi kendini çiletlemek isteyeni, bilmem nesi elinden geldiğince uyanık ol. Çok samimi olma herkesle usta birliğinde asıl askerliği arkadaşlığı yaşarsın acemiliği salla...