hiç yorumlara bakmadan kafamdan bursa dedim, hoşgeldin sefa geldin hemşerim... sinekleri olmasa çok güzel memleket, ister türk kahvesi yak ister sprey sık 5 dk uzaklar, 5 dk sonra gavur hacı keman resitali kulağının dibinde biter
https://www.youtube.com/watch?v=yLmQCA1gL-g

Kovamıyorum hocam bu sinekleri dıyyy dıyyy insanı delirtir