constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle yıkamam mümkün değil, dayanıklı bile olsa.
iPhone 15 pro max i olup aşırı ısınınca buzluğa koyanları duyunca şok oldum



Ben Xiaomi nin yüzünü günlük fısfıs kolonya ile siliyorum ama yine de korkuyorum içine kaçarsa diye
ben de çok okudum öyle şeyler ama galiba telefonla render falan alıyor o arkadaşlar hocam ben anlamadım . ısınma problemini sadece telefonu ilk aldığımda iki cihazı birbirine aktarırken yaşadım. birde hızlı şarj kullanıyorsanız hızlı şarj + 3d tarama, uzun süreli kullanımdan sonra şarj + video izlemeye devam etme gibi durumlarda ısınıyor. ama zaten 1.5 günde bir şarj etmek yetiyor aktif kullanımda bile. o yüzden şarjdayken de 30 dk boş bırakıversinler telefonu. buzluğa koyma muhabbetleri de karalama heralde yada cihazları sıkıntılıdır çünkü benimki hiç o kadar ısınmadı. bundan önce 11 kullanıyordum en fazla onun kadar ısındığı oluyor. sadece tüm ısı kameranın hemen yanında biriktiğinden, ısı tek bir yerde olunca çok ısınmış gibi hissediyorsunuz ama alakası yok, dereceye bakarsanız korkulacak kadar ısınmıyor cihaz aslında