Selamlar,

Hayırlısı ile şehrimde çok büyük açık olduğu ve kendimize de güvendiğimiz için 360 pazarlama ajansı kurduk.

Bir çok müşteri adayı ile toplantılar yaptık. Özellikle sağlık sektöründe daha önce başka yerlerle çalışmış firmalar ve şahıslara işlerini hızlı ilerletebilmemiz ve kendileri de ufak bir değişiliklik yapmak gerektiğinde ajanslara mahkum kalmasın diye wordpress'i öneriyoruz.
Tamamen iyi niyetle wordpress'i öneriyoruz. Yoksa tüm scriptlere hakimiz, istesek kendi scriptimizi dahi yazarız ama maksat insanların işi daha hızlı çözülsün, kendileri de bir değişilik yaparken zorlanmasın...

Ama hepsinin gözü wordpress adına korkutulmuş rakip ajanslar tarafından. Yok sitenin trafiğini kaldırmazlar, yok kullanımı zormuşlar... Bin tane yalan.
milyonlarca trafiği, yığınla paraları olsa ben de önermeyeceğim wordpress'İ ama erken aşamada alınacak trafik belli.
Her şeyi geçtim, sitelerine kurulan scriptler çöp. Header'a menü eklenmiyor bile.

Neden bazı ajanslar bu denli wordpress kötülüyor olabilir? Benim bilmediğim bir şey mi var?