1+0 1+1 klasta 10 yaşını geçmemiş 5-10 yaş arasında evi uygun fiyatlı almak altında beklemekten daha iyidir.
Ama 10 yaşından büyük evi yüksek fiyata almak altında beklemekten daha kötü bir pozisyon olur. Yeni ev zaten geç o yatırım değil yaşanmak için alınır, burda yatırım düşündüğümüz için. 5-10 yıllık alacaksın ve 1+0-1+1 klası olacak evi boş tutmayacaksın. Piyasası güzel yer olacak evi boş tutmayacak yer örnek büyükşehir yan şehri gibi büyükşehir alabilirsen oda iyi.
Bu söylediğimle kendine 2. ev için mortage yolu açarsın tabi şuan yüksek kredilerde. elbet düşecek.