Valla natro haricinde her firma başarılı galiba adamlar da domainler panele onay veya red şeklinde yansıdı bazıları para iadesi bile yapmaya başladı natro panelde hala tüm domainler bekleniyor yazıyor gerçekten daha kötü bir hizmet görmedim bu arada domainler efsane hayırlı olsun