herkes sürekli birşeyden şikayetçi, müstakil ev alın ona taşının o halde abi yiyorsa, yok kiraciydi yok ev sahibiydi yok üst komşu yok alt komşu... millet kafayi sıyırmış bu memlekette çatacak yer ariyor... tek bir suçlu tayfa var, ona kimsenin dili gücü yetmiyor herkes birbirini..ikme peşinde
napsin millet hali çiprmasin da.? Hali yikama fiyatlarindan haberiniz var mi? Hangi apartmanda hali yıkayacak dam kaldi teras kaldi? o tozu bi tarafina ki sokacak insanlar?
Kimse bu şehir ve bölge planlamayi kim yapiyor, bu ruhsat yonetmeligini kim yaziyoe iskani kim veriyoe vs. neden boyle .arak kürek evlerde oturuyoruz diye sorgulayacak mantelitede degil, işi gücü o komşuydu bu kiraciydi...
Daha çok parçalarsınız kendinizi böyle kusura bakmayın. Ne alt komşu ne üst komşu hatali.. herkes kendi mucadelesinde, suçu. doğru yerde arayın
Biri çıkmış 2 tane patlattim diye övünenerek anlatıyor. Iyi halt yedin. Karşına senden daha manyağı çıkıp 2 tane sıkarsa görürsün ebenin şemsiyeni.. coluguna çocuğuna kim bakacak bakalım senin malak maçolugun yüzünden?