Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satılıkdaire'nin ve kiralikdaire'nin tüm sosyal ağları bende. Başvuru gördüm diye siparş vermedim. Yabancıya gitmemiş bari hayırlı olsun, bereketli olsun 😊
Çok teşekkür ederim hocam. Bakalım hayırlısı olsun.