Aynı dünyadamı yaşıyoruz bilmiyorum ama amcası dayısı olan bu ülkede işini götürüyor parası çevresi olan herzaman bayiden sıfır araç sahibi olabildi o kıtlık zamanında kısacası satılmazsa bekleriz kapıda mal bulunsun ayrıca alan da satan da halen devam ediyor dışarıdan gözüktüğü gibi değil benim 7 ay 8 bu ay ise 6 araç satışı vermişim
Dayısı amcası olan sadece bu ülkede değin dünyanın her yerinde işini gördürüyor zaten. Peki bu olay dediklerimi meşrulaştırır mı? Mercedes galericiler otomatik sipariş otomasyonu kurdu diye daha yakın zamanda online siparişleri kapatmadı mı?
Km düşürme işlemi yapan, pulları cıvataları boyayıp hatasız boyasız diye satan galericiler yok mu? Pandemide piyasayı uçuran galericiler değil mi? İkinci eli sıfırından pahalıya satan galericiler değil mi? Tesla Türkiye'ye girmeden önce bile meslektaşların ikinci el teslaları fahiş fiyata satıyordu marka ülkeye girdi sıfır araç getirdi bi baktık sıfırları galericilerin sattığı 2. elden %30-40 daha ucuz 😂