Benim dükkanın üstünde bir dengesiz vardı sabah işe gidiyorum hanım dükkanda kalıyor bu dengesizin hanımı müşteri varken balkonu yıkıyormuş üstten toz atıyormuş vs vs ahnım hırgür çıkmasın diye bana söylemiyor bu durumu tabi 3-4 ay devam ediyor bu konu yönetime vs söylemiş haberim olmadan bu dengesiz takmıyor kimseyi tabi devam ediyormuş aynı şeyleri yapmaya ..
Taki bir gün kamera uygulamasından dükkana bir bakayım dedim o anda canlı yayında yukardan sular dökülüyor yağmur vs yok hanımı aradım o su neyin nesi diye sonra anlattı durumu işi bıraktım geldim yönetime şu ite söyleyin vazgeçsin bundan dedim haber yolladım hayda biraz sonra bir su daha geldi neyse dedim içimden elbet aşağı inersin bekledim özellikle gündüz vakti hiç dışarı çıkmıyor akşam dükkanı kapatınca görünmeden geri geldim bekliyorum dükkanın önünde gittiğimi sanarak dışarı çıktı çıkar çıkmaz yakasından tutup iki tane patlattım dengesini kaybetti yere düştü o zaman bütün sinirim geçti el kaldıramadım bir daha oda zaten hatasını anladı sanırım bir daha olmayacak dedi daha fazla uzatmadım bende ayrıldık şimdi gelip geçerken yüzünü çevirip geçiyor bazen iyiniyetten anlamayana anladığı dilden konuşmak gerekiyormuş onu öğrendim.
Tavsiyem şidedete bulaşmadan hukiki yollardan hakkınızı aramanız..