Malesef her ne kadar yasalarda yeri de olsa kimse bir şey yapamaz bu duruma.
Tatlı dille halledemiyorsanız yapacak bir şey kalmıyor, aksi takdirde başınız belaya girebilir kavga döğüş vs. (yaşadık oradan biliyorum ama alt kattaki değil üst kattaki ile yaşadık. 2 yıldır mahkeme sürüyor. komşuları şahit tutmanız gerekiyor)
Zaten medeni olsa yaptığı şeyin bilincinde olsa balkondan halı çırpmazdı.