muhasebecine söyleyeceksin. gerekli işlemleri o yapıyor. nace kodu ekleyip bir iki evrak ayarlıyor diye aklımda kaldı.
aylık muhasebe ücreti için senden ekstra olarak fazla para isterse dikkat et.