Dikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam barınma sorunum yok kira için duşunuyorum zaten faizi takip ediyorum bende en azindan yil sonuna kadar bekleyip ilk kipirdamada alsam daha kârli olur diye duşunuyorum çunku ozamana kadar dolar ve altin yukselişi devam edicek faiz indirimine kadar beklemek daha mantikli geldi bana 🙌🏻
Tek sıkıntısı şu olabilir, örneğin faiz indirimi haberi resmi açıklamadan önce sızarsa, bu resmi açıklamadan önce fiyatların artışa başlamasına neden olur.
Siz altını bozup ev araştırana kadar da tabiri caizse atı alan Üsküdarı geçebilir.