Banka kartını kaybettiler 70 yaşında ve emekli maaşını çekemiyor şuan kendisinin bankaya gitme durumu yok internet bankacılığıda yok. Bankayı aradıklarında gelmesi gerek diyorlar ama yatalak bu sorun nasıl çözülebilir?