Güzel domain fakat .tr nin akıbeti bence ilerleyen zamanlar da belli olacak gibi domain ne kadar jenerik olursa olsun nedense .tr içime sinmedi bende baya domain kaydettim henüz bir sonuç yok ama açıkçası hiç alamazsam bile üzülmem
Ben .tr'den bir tık umutluyum. Yani com.tr / net.tr vs'de ki gibi olmayacağını düşünüyorum. En azından jenerik domainler iş yapacaktır, tutacaktır diye ümit ediyorum.
Biraz bekletip, uygun fiyattan satın bence.
Bakalım belki paket halinde gider parti.com.tr ile parti.tr birlikte satılır.
Basvurdugum iki domain var whois soguladigimda satin alinmis diyor. Ama panelde hâlâ bekliyorum. Baska birimi aldi ki 🫤
Benimde hem metunic hem reg'te başvurumda halen beklemede yazan 2 domain var ancak sorguladığımda kayıt edilmiş görünüyor domain.
Destek talebi gönderdim, sizin başvurunuz sonucunda kaydedilmişte olabilir dediler.
Henüz hangi panele alındığını göremiyorlarmış TRABİS sırayla onay veriyormuş, gün içinde kabul veya red olup olmadığını panelimden görebilirmişim.
Bu şekilde bir cevap aldım METUNIC'ten.