bing sıralamaları çok daha mantıklı ve stabil hocam keşke en azından %20 pazar payı binge geçse şunlardan kısmen kurtulsak
Ben Bing'in falan çözüm olacağını sanmıyorum. Zaten o kadar pazar payına sahip olmadıkları için spamcıların ilgisini çekmiyorlar pek. Attıkları taş ürküttükleri kuşa değmiyor. Yoksa Google eski Google iken dahi, spamcılar bir şekilde yolunu buluyordu.