Şahsi düşüncem ve tavsiye değildir öncelikle.
Gelirinize oranla borcunuz vs yok ise kira gideriniz oldukça düşük. Büyük şehirde yaşayıp bu kira bana kalırsa düşük. Birikiminizin üzerine, birikim yapmaya devam edin derim ama paranızı değerlenebilecek bir üründe tutun. Dolar, euro, altın vb hisse senedi(bende bunda tutarım uzun vadede). Kredi geri ödemesi yüksek. Veren bankada şu an çıkar mı bilmiyorum ama girmesen daha iyi. Çocuk var ve inan araba her zaman ihtiyaç. Bunu son çağre gibi düşün. Kira oranın ciddi oranda arttığında, birikiminin üzerine takviye ya da can suyu gibi düşün derim. Umarım hayırlısı olacak bir kararla karşılaşır ve uygularsın.