Bizim kiramız 6000₺ ev sahibiyle bir anlaşmazlığımız yok tafa tüfe birşeyde diretmiyoruz şu oranda zam yapacaksın diye.
Bulunduğum semtte minumum 15k kiralar ben bu orantısızlığı anlayamıyorum.
Evin durumları için diyorsanız binamız 9 yaşında ilk oturan biziz kirada gördüğüm evler ise eski sıradan evler