GokselArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu da paylaşmış zaten ama bakalım helloworld nasıl savunacak ihs’yi. Sanırım 21 trilyon (eski parayla) ödeyem natro salak, kıbrısa gitmiyor. Ha bu arada natroyu İngilizler satın aldı 😂
Yukarı yazdım iyi oku iyi araştır. Mevzuatlardan hiçbir haberin yok öyle sallayıp duruyorsun. Kıbrıs şirketi bu firmaları sadece gelir vergisinden muaf tutuyor. KDV'den kaçış yok.