BİBACKLİNK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem Kıbrıs şirketi vergi ödemiyor neden o zaman IHS %20 vergi alıyor?
Bunu da paylaşmış zaten ama bakalım helloworld nasıl savunacak ihs’yi. Sanırım 21 trilyon (eski parayla) ödeyen natro salak, kıbrısa gitmiyor. Ha bu arada natroyu İngilizler satın aldı 😂