Konudan bağımsız Konya merkezde ayda 22.000 ödeme ile kooperatif hissesi ödüyorum. 2 Arkadaş girdik arkadaşım ilk kurrada oturdu. 700.000 erken oturma bedeli ödedi. 3+1 175m2 daire. Ben ilk kura da boş çektim. Görünüşe göre 2-3 sene sonra tekrar kura hakkım olacak. Şahsen bu ekonomik durumda kooperatif hissesi üzerinden ilerlemeyi mantıklı buluyorum.