Ev alamayıp yüksek geliri olanların en büyük sorunu, ilk evlerinin instagramdaki müthiş lüks evlerden olmasını istemeleri.
İlk ev olarak lüks ev almaya çalışırsan, hatta beğendiğin bir evi almaya çalışırsan, sürekli hayal peşinde koşarsın. Yüksek giriş al, 2+1 al, başını sokacak, deprem riski çok fazla olmayan bir ev al otur dişini sık, kredisini öde. Para biriktir daha iyi bir eve geç. Ufak ufak ilerle ki kenara koyduğun para değerini kaybetmesin.
Benim ilk evim bodrum kattaydı, arkadaşlarım ailem geldi burada nasıl yaşayacaksın dedi. Kirada oturup ev sahibinin kredisini ödeyeceğime kenara altın atarım dedim. Onu sattım yenisini aldım.