Merhabalar , Şahıs şirketim var. Şirket için kredi kartına başvuracağım ama taksit seçenekleri ve verdiği avantajlar hakkında çok bilgim yok. Aramızda kullanan arkadaşlar varsa hangi bankaları kullandığınızı ve avantajlarını yazabilirmisiniz acaba bende ona göre tercih yapayım.

Teşekkür ederim.