Mobilden açılan sms onaylıalrda bir sorun yok 1 hafta dayanıyor hocam
1 hafta çok az değil mi?
2-3-4-5 yıl önceki sms onayaız mailler duruyor.
hem sms ücreti ile pahalıya geliyor. aynı fiyata satsan benimle bu seferde kardan kaybediyorsun.
basit bir hesalama yapacağım.
1 telefon 3k aylık fatura 200tl
1 ayda 1 telefondan günde 20 adet açarsam ve 6 tl den satarsam, 3600 tl, daha ilk aydan kendini amorti ediyor. ikinci ay sadece 200 tl faturası olacak o da ayda 3400 kazandıracak denektir. üstelik kapanma yok, sms onaya düşenleri elediğim halde bu oran.
şimdi bu durunda neden 1 tl sms e para vereyim? üstelik daha güvenli olduğu halde
be hiç bir zaman sms li önermedim açana da alana da.
tabi bunları satana kadar diyorum. sattıktan sonra alan kişinin işlemler farklı olabilir.