Ben bu kadar kaliteli, böyle bir firma görmedim. Ne kesinti yaşandı (maşallah nazar değmesin) ne bir sorun yaşandı 3 yıldır firmamdaki müşterilerimin siteleri burada.
Geçen gün 5 aydır süresi biten sunucumdan yedek talep ettim ve o yedeği bile tutuyorlarmış. Helal olsun, veri saklama ücreti istediler o da hakları. Destek desen gece 3 te açsakta cevap var. Mükemmel firmadır öneririm.