arkadaşlar photoshop lisansı aldım. yeni güncellemeler gelmiş. çalışma alanındaki görselde yer alan çizgileri bir türlü kaldıramıyorum. yani internette bir bilgi bulamadım. bunlar nasıl kalkıyor?


delirttiler beni. görseli küçültüyor eski yerdeki çizgi duruyor orda.